torsdag 28 april 2016

Tee ask - ScrapBerry´s





Hej på er

När jag var uppe i Solna på 
Stockholm Hobby and Craft Event
träffade jag en underbar människa. Eva. Det var inte svårt att bli förtjust i de utbud hon hade att erbjuda i sin fina butik och innan helgen var slut har jag nog stått och klämt och känt på allt hon hade i butiken.

Jag har fått den stora äran att ingå i DT- teamet och jag ser mycket fram emot det. Jag har gästat på några ställen innan men att vara med i teamet och ha en dag som jag ska blogga på är nått nytt för mig. Hoppas på att ni alla hjälper mig och jag vill bli bombad med ideer om vad ni vill veta mer om eller hur man använder en sak på bästa sett

*****

Något som är viktigt för mig när jag väljer var jag ska göra mina inköp är att de ska ha ett stort utbud med blandade varor som passar alla. Både nybörjare som vana, gamla som unga ja huvudsaken är att man får skapa de man själv tycker om.
Själv gör jag det mesta beroende på vilket humör jag är på och vad jag ska ha just för tillfället. Då jag är bortbjuden här i helgen och jag vill inte ta med mig en blomma eller nån flaska och jag vet att kvinnan jag ska till älskar rosa och småblommigt/somrigt kan ju inget passa bättre än en tee ask.
Dessa underbara papper som alla talar för sig kan man skapa det mesta med det är bara fantasin som sätter gränser.
ScrapBerry´s har ett stort sortiment på stämplar, papper dekorationer band ja det mesta som kan behövas. Vad jag gillar allra mest med dem är att de ligger mycket bra prismässigt till och min dotter som är 12 är lika förtjust i dem som jag

Svårt att se men flickan ha jag lyft fram med hjälp av 3D kuddar och hon är utklippt av ett av de underbara pappren.
Pappren är ScrapBerry´s - Mother´s Treasure 6x6
CardStocken som jag har annvänt mig av för att göra själva "lådan"
ScrapBerry´s
Stämpeln är ScrapBerry´s - Afternoon Tea
Dekorationer teekoppar samt ros, ScrapBerry´s - Summer Joy
Charms, Blommor, Spets, Pärlband, sugrör samt bling
från mina gömmor ;)



Min dröm är att efter att ha fått se dessa papper på nära håll göra ett album till min dotter för det ena pappret är finare än de andra och även om det kommer att bli mors dagskort så blir det papper över ;) När jag köper lösa papper ett och ett gör jag alltid samma misstag och tar bara ett av var och så när jag kommer hem kommer jag på att jag behöver ju minst 2.


Tills nästa gång vi ses önskar jag er
trevligt scrappande / skapande
/// DT - Lotta Malm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar