söndag 3 april 2016

LO: Everlasting Love

Hej,
nu har vi kommit in i april. Idag tänkte jag visa en layout med vackra papper från Authentique och en underbart fin chipboard från FabScraps. Chipboarden har jag embossat först med svart embossingpulver och sedan vitt lite här och där.


Jag har även använt stencil med texturepaste. Bakom fotona har jag satt lite olika papper lager på lager. Sedan avslutat LO:n med lite blommor och en datummärkning med dymo från mitt egna förråd Ibland behöver man inte skapa en LO med mycket material. Det är en utmaning att stoppa sig själv att inte fortsätta dekorera. 



//DT-Irmelin

Material jag har använt:
FabScraps - Everlasting Love
Authentique - Classique - Elegant - Elegant Eleven
Authentique - Classique - Elegant - Elegant Twelve
Embossingpulver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar