måndag 25 april 2016

Ett kram kort

Hej på er!

Idag vill jag visa er ett färgglatt kort där jag använt mina nya distress crayons pennor.
Det var väldigt kul att leka och kladda lite.



Efter mycket om och men så ser min bakgrund ut såhär ;)
Först grundar du med gesso, det är bara för att färgerna ska kunna blanda sig med varandra.
Sedan kan du kladda på och sista lägger du på en mask och tar bort färgen i hålen med en våtservett.
Visst blev min bakgrund läcker  *ler*


så dax att dekorera



 Checka in dem härliga thickersen och det bästa utav allt, dem går att färga in


 Tom glittret är kvar efter infärgning.



Galet snygga fjäderdies fick följa med på kortet.




Ni ser även ett skelletonlöv bakom, blir så snyggt tycker ja.

Så mitt kort



Blommor hittar ni i webbutiken som uppdateras varje dag med härligt pysselmaterial.


Nu önskar jag er en härlig dag.

Mpnga Kramar Johanna Bergstrand

2 kommentarer:

  1. Ler. Wow vad mysigt du har fått färgerna att flyta ihop. Så snyggt. Gissa vem som ska beställa pennorna

    SvaraRadera
  2. Ler. Wow vad mysigt du har fått färgerna att flyta ihop. Så snyggt. Gissa vem som ska beställa pennorna

    SvaraRadera