fredag 22 april 2016

Återhämtning

Ja, helgen som var nu så var ju butiken till Hobby and craft event i Stockholm och jag var med dem där och hjälpte till, i den mån jag kunde bidra med.
Det var en spännande upplevelse och det är klar att man blir trött och får lite ont i kroppen efter att jobbat på en mässa, men nu börjar iaf jag att återhämta mig.

Men nu till dagens alster i bloggen. ;) Har denna gången gjort en tag:



Materialet till denna är:
Cardstock
Mönsterpapper från Scrapberry´s
3 olika dies
Lövpunch
Ostduk
Vitt pärlband
Organza
Blommor
Halvpärlor 

Hoppas ni fick lite nya ideér till något nytt  skapande! =)
Syns om en vecka igen!

Kramar från Dt-Eva

2 kommentarer:

  1. Men så söta papper. Visste inte att det fanns och nu ligger de på min inköpslista

    SvaraRadera
  2. Men så söta papper. Visste inte att det fanns och nu ligger de på min inköpslista

    SvaraRadera