måndag 4 april 2016

Liten tavla

Hej på er!

För lite sedan fick jag ett härligt gäst Dt paket av JE scrap och det innehöll även en liten
surpris ;)  Vi skulle skapa något med vårt stjärntecken och så fick vi någon sak vi skulle ha med på vårt alster vi skapade. Min sak var trädekos.



Bla det här fina hörnet.  Jag satt en stor halvpärla i mitten av det med




Här ser ni den andra trädekosen, fast jag delade den mitt itu, på så sätt räckte den lite längre ;)
Och så lite blommor med fina blingstenar i mitten.




En ljuvlig gul fjäril  och så en härlig embossingfolder som gör bladen och fjärilarna.
Jag färgla den med distress markers.



Så min tavla som jag skapade, mitt stjärntecken är vädur och jag fyller nu i april, för mig representerar det vår, så jag ville ha ljusa färger, som påminner mig om våren.





Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Johanna Bergstrand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar