onsdag 29 juni 2016

Sött som socker

Hej på er!

Vissa av er har redan gått på semester, jag har dock 3 v kvar innan jag får min och visst längtar jag efter den ;)

Idag vill jag visa er ett kort i grönt och gula toner.



Jag har bla använt mig av dessa härliga dies  från marianne design och Sara Davids
och den ljuvliga leran från tonic studio



Leran är verkligen underbar att jobba med och den blir kritvit och så torkar den på nolltid.
och så det bästa av allt, man får rätt mycket för pengarna, nästan dubbelt så mycket som martha stewarts lera.




Härlig svamp som jag gjort av leran  och så ser ni även den ljuvliga swirlen, jag stansade ut den 2 gånger och vek den åt 2 håll. Satt även i lite härligt bling.



så mitt kort:



Papper kommer från heartfelt creations, cardstock och klippark från scrapberrys



Nu önskar jag er en fortsatt härlig vecka.

Kram Dt Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar