söndag 19 juni 2016

Pop-up card

Hej,
idag tänkte jag visa ett pop-up card. Först tänkte jag visa framsidan som jag använt mig av papper från KaiserCrafts collection Story Book. I den följde det även med klippark som blir perfekt till att dekorera kort med. 



Jag dekorerade framsidan även med lite blommor.


Så här ser hela framsidan av kortet ut.


Inuti kortet har jag stämplat med stämplar från Darkroom Door.


Från samma stämpelset har jag stämplat dessa träd som poppar upp i kortet när man öppnar upp det. Jag valde att stämpla dem i tre olika nyanser av grönt. Även här har jag dekorerat med papper från Story Book. Jag avslutade med att dekorera med lite enamel dots.


Och så här ser hela insidan ut. Jag har använt mig av en tutorial från Beccy's Place, som jag modifierat lite för att passa mina träd.

//DT-Irmelin

Produkter jag använt:
Blommor
Distress Ink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar