fredag 24 juni 2016

Lollipop

Idag visar jag upp min första lollipop jag gjort.
Har ju nämnt tidigare att jag inte är så mycket för att mäta och trixa :p, men detta var så "enkelt" och roligt att jag kommer göra det igen. Så det tycker jag att ni med ska våga er på! ;) Ja ni som inte testat på det förstås!





Detta är baksidan, och här har jag gjort så att man kan lyfta på den stämplade fliken och skriva sin text inuti det om man så önskar.



Materialet till min lollipop: 
2 st tårtpapper i olika storlekar
Mönsterpapper från Lawn fawn
Cardstock
Olika sorters band (snöre,siden, spets och pärlband)
Dies
Punch
Knapp
Charms
Stickles
Sugrör
Stämplar
Distress markers

Om ni är sugna på att testa och vill se hur man går till väga så hittar ni en tutorial HÄR. 
Den är mycket bra förklarad och med bilder! Så nu finns det ingen återvändo! ;)


Hoppas att ni får en trevlig midsommar!
Syns nästa fredag igen!
Kramizar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar