onsdag 18 november 2015

Jul, jul , jul

Jag fick en stencil i mitt DT paket som jag bara måste testa och den är helt underbar. Det finns oändligt många möjligheter att använda denna på olika sätt och jag har idag valt att visa er ett julkort som jag gjort med den.






Jag har använt tre olika distresser för att färga med. Svart tog jag längst ut i kanterna, sen fyllde jag i med lite blått och det sista tog jag rött. Det är ju bara till att testa på och blanda hur man vill eller använda samma färg bara man tycker det blir bra. Här kan du hitta stencilen i butiken och dom olika distresserna kan du hitta här.



Jag stämplade en snögubbe och satte på och även lite text. Hela effekten på kortet blev riktigt bra och ett litet annorlunda julkort. Här hittar du stämpeln och den består av ett helt sett. Helt underbara.

DT / Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar