fredag 20 november 2015

En pressentpåse

Denna gången har jag altrat en brun Kraft paper bag. Perfekt att lägga en liten julgåva eller presentkort i. ;)
Det understa lagret är vanlig  cardstock.
Sen har jag tagit ett randigt papper som det är små vita stjärnor på och det pappret kommer ifrån Reprint.
Dien med tomten som åker släde finns under denna fliken.
Banden jag satt på kommer från mina egna gömmor ock lika så det andra utstansade som jag ej nämnt och även bradsen.
Den fina bilden, som matchar det randiga pappret är ett klippark som också kommer från Reprint.
Det pappret med klippark är riktigt fina bilder på och i dova färger, he he just i min smak.


Har även denna gången rispat kanterna med en edge scraper också har jag även chalkat med distress ink pad.

Hoppas att ni får en trevlig helg och så hoppas jag att vi ses nästa fredag igen!
Kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar