onsdag 11 november 2015

Tin Box

Idag tänkte jag visa hur jag stylade min tin box. Perfekt förvaring för diverse småsaker. Här hittar du den i butiken.
Det ser alltid lite lustigt ur när man börjar men det gäller att se slutresultatet framför sig. Såhär såg min box ut när jag började med den men som ni kan se är slutresultatet ett helt annat. Man kan ju såklart ha vilka mönster man vill men jag har valt kugghjul.



Börjat tejpa lite. Det är detta som tar längst tid tycker jag men blir ju så snyggt. Så det är bara till att tejpa på. Vill ni se mer detaljerat hur jag har gjort så kicka gärna på mitt påskägg jag gjorde eller i min personliga blogg. 



Såhär ser min box ut nu när den är klar och passar min still mycket mer och är mycket roligare att använda nu. 

DT/ Johanna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar