fredag 13 november 2015

Jul med Darkroom door

Har knåpat ihop ännu ett julkort och denna gången med såååå fina julstämplar och de kommer förstås från Darkroom door. Har ni ej varit inne i shoppen och kollat in dessa ljuvliga stämplar, så rekommenderar jag er verkligen att göra det! ;)

De enfärgade papperna (vit och grå) som jag använt som kortbas och uppbyggnad är vanliga cardstock.
Ovanpå detta har jag tagit ett fint mönsterpapper som går i gråa toner. Ja det är väl dessa färgerna som är temat på kortet. ;)


I mitten på kortet har jag dekorerat med ett vitt organza  band. 
Har även dekorationer som är utstansad i vitt cardstock, men dessa hittade jag i mina egna gömmor.
Stämplarna är från nya kittet christmas post. Från det valde att använda fyra av de sex stämplarna som ingår i detta kittet, och så skar ut dem och klistrade på dem på en ruta grå cardstock.
Denna gången har jag chalkat runt kanterna med Distress ink pad med färgen black soot.

Hoppas ni är i full gång med att tillverka egna julkort nu! Annars är det hög tid att börja nu. ;)
Önskar er en trevlig helg och hoppas vi ses nästa vecka igen!

Kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar