måndag 2 november 2015

Enkelt kort.



                                Måndag igen och vi har gått in i November... 
                        Höstens vindar blåser rejält hos mig, vindar gör träden kala
                                                 alla löven faller till marken.

                    Jag som är ett sommarbarn gillar inte hösten, förutom dess färger.
               Så mitt kort blev ett enkelt kort med sommarfjärilarna dansandes vid ängen.

                                Jag har använt min av ett vitt cardstock som kortbas.
                                Distresser med Tim Holtz Distress ink pad i färgerna 
                                                    Fossilized amber
                                                    Rusty Hinge
                                                    Carved pumpkin
                            
                                 Stämplade motivet med Versafine Onyx Black
                                 Silhouette Grass heter stämpeln (en clearstamp)
                                         som kommer från  Joy Crafts sortiment. 

                                         Ha det gott alla fina! Ses om en vecka 
                                                           / DT mamma
     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar