söndag 3 januari 2016

Mitt skapande från 2015

Så här i början av det nya året, tänkte jag visa lite av det jag har skapat under 2015. Det har visat sig att jag har svårt att bara skapa inom en viss genre. Så här visar jag upp mitt varierande skapande som har varit.

Jag tänkte börja med att visa ett av korten som jag har gjort. Denna gjorde jag för att visa upp de fina stämplarna från Darkroom Door.


Efter det kommer här lite olika kortvikningar som jag har gjort under det gångna året. De jag visar är ett Bendy card, ett Blocks card och ett dragspelskort. Det är alltid kul att hitta olika och nya sätt att göra kort på. 




Här kommer ytterligare andra vikningar som jag har gjort under året. En exploding box och en väska som jag fick i ett av mina DT-paket att sätta ihop för att sedan dekorera.



Jag gillar ju att skapa i många olika genren. Här nedan följer en layout som jag gjort under det gångna året.


Canvas har blivit något som jag älskar att göra. Det kommer bli fler sådana under det kommande året. Här är en av de jag gjort.


En av de skapande former som har fått komma i lite skymundan detta år, är mina art journals. Men här är en av de jag har gjort från det gångna året.


Slutligen ska jag visa tin boxen igen som jag fick hem att altra. Det är lite nyutforskad mark för mig. 


Jag ser fram emot det nya året och alla dess utmaningar detta kommer att ge mig i mitt skapande! 

//DT-Irmelin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar