fredag 8 januari 2016

Hej på er! =)

Nu har jag hittat ännu en go´bit från Darkroom door. En collage stämpel som heter -Pretty poppies. Härliga blommor som sitter på en fin bakgrund från förr i tiden.



Har använt mig av tre olika färger på cardstock, svart, vit och lila (purple dreams).
Motivet har jag färglagt med Tim holtz distress reinkers.
Har två olika storlekar på de gröna bladen.
Metall blomman kommer ifrån Scrapberrys winter joy-serie.
Har även satt på lite olika slags blommor och även lite bär i lila.
Blingén kommer från egna gömmor, men du hittar liknande under denna fliken.
För att förgylla utseendet lite så har jag gått på med stickles och färgen -star dust. Det sitter runt några kanster och på blommorna.
Den svarta blommremsan kommer från en punch som fanns i mina egna gömmor.

Hoppas att jag lyckades inspirera er lite nu iaf! ;)
Ses nästa fredag igen! ;)
Kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar