tisdag 12 januari 2016

Darkroom Door blomman Daisy

I lördags fyllde min mamma år. Som vanligt gjorde jag ett kort. Den här gången har jag använt en jättefin stämpel från Darkroom Door som heter Daisy.


Jag passade på att göra ett kort till när jag ändå var igång.
Stämpeln finns att förbeställa  i butiken HÄR

På det första kortet färgade jag bakgrunden med distresserna
Spun Sugar
Abandoned Coral
Scatterred Straw

Den färgade cardstocken heter Light Coral
och den finns HÄR


Det andra kortet färgade jag in med distresserna
Mermaid  Lagoon
Cracked Pistacho
Scattered Straw

Jag har använt mini distresser och dom finns HÄR

Cardstocken  heter Azure Blue
och den finns HÄR

Jag använde även svart cardstock.

Textstämplarna kommer ifrån mina egna gömmor.


Visst är det kul att göra egna kort till paketen
när man ska bort på kalas?

/DT-Ann-Sofie








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar