onsdag 21 oktober 2015

Halloweentorn

Idag tänkte jag visa en dekoration man kan göra till halloween. 

Basen är gjort i vanlig cardstock som du hittar här i butiken. Min består av tre "klossar" så jag skar ut 3 remsor som var 22 x 5 cm. Biggade vid 5,1 cm, 10,2 cm, 15,3 cm och 20,4 cm. Sedan är det bara till att limma ihop kortsidorna. När basen var gjort satta jag på ett mönstrat papper och det hittar du här i butiken. Just detta papper är ett som jag hade hemma i min låda men det finns massor av annat fint att välja på i butiken. 
 Denna är rätt så liten men man kan ju såklart göra den så stor man vill. Min är 5x5 cm.

Eftersom det är halloween snart valde jag att dekorera mitt torn med lite spindlar som jag stansat ut och några skyltar med trick or treat. Om du tittar här så finner du även lite olika band man kan använda att dekorera med. 




Jag hoppas att du blev lite inspirerad :)

DT / Johanna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar