fredag 23 oktober 2015

Darkroom door i fokus

Denna gången visar jag upp en tavla, i all sin enkelhet med stämplar från Darkroom door.
Just detta kittet heter Full bloom vol 1. Alla stämplar i kittet är mycket fina, men fick direkt en favorit och det är den underbara rosen!
Je Scrap & Hobby är enda butiken i Sverige där du kan beställa stämplar från Darkroom door. Lägger upp en länk direkt till sidan där du kan se på dessa underverk och även förbeställa dem!


Har först tagit en canvas tavla som jag hade i mina egna gömmor, men du hittar liknande i butiken.
Papprena jag användt mig av är olika färger i ett skimmrande papper. Mycket snygga att bara stämpla en stämpel på och ha dem som de är. Färgerna jag använt mig av är mörkare brun, mörkare grön och blommorna är stämplade på tre olika färger med en ljus blå, en läcker röd och sist men inte minst en ljus grön.
Dessa fina papprena är på ingång i butiken, så att ni inom kort kommer att kunna beställa dessa.
Tyvärr är fotot väldigt missvisande, då det är svårt att få en bra bild så att det skimmrande ska synas i papprena. Så ni får använda fantasin eller helt enkelt bara lite på mitt omdöme ;) (att de är mkt snygga).

Hoppas ni får en fin och mysig helg och kanske med lite fina ljus i höstmörkret! Det tänkte jag pröva mig på iaf. ;)
På återseénde om en vecka! <3

Kramar från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar