måndag 25 maj 2015

Grattis alla mammor på mors dag!!

Grattis alla mammor!!
Och självklart alla ni andra med!!
I dagens blogginlägg kommer jag visa mitt mors dag kort jag har gjort.

Istället för vitt kort valde jag ett mer naturfärgat, åt det brun/beigea hållet, eftersom jag sedan valde en stämpel med utomhusmotiv.
Stämplarna på framsidan på kortet hittar ni i butiken, JE Scrap och hobby.

Även det lila bandet.
Eftersom det var blommor på stämpeln fyllde jag på med lite pappersblommor för att få lite struktur och volym i kortet.
På insidan av kortet har jag sedan valt en lite rolig text stämpel med anspelning på framsidan.

Om man vill ge bort detta kort så är fördelen att båda parter har lite humor och inte är alltför känsliga.

Framsidan blev så här

Önskar er alla en bra vecka och hoppas vi ses igen nästa vecka!!

/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar