onsdag 29 april 2015

Jag är en periodare... Det är inget som jag skäms för och det är inget som jag tycker är jobbigt. Men jag kan inte hjälpa de, ibland kommer dom bara. Jag har slutat att kämpa emot det för länge sen och låter det istället ha sin gång.

Men nu när jag har kommit in i en av mina perioder måste jag ju ha ett fint bokmärke så denna veckan bloggar jag om en tag jag gjort för att kunna ha i min bok. ( jupp perioden är en läsperiod ) 


Då jag ska ha den i min bok valde jag att göra den rätt så platt. Har tyvärr inga bilder under tillverkningen men jag började med att sätta på Tissue Wrap från Tim Holtz. 



Sen embossade jag två stämplar som jag tyckte passade in.


På blomman målade jag lite med inka gold silver och tog även lite på kortet för att få en lite glitter effekt. Tog även lite guld och blanda


Knyt i en rosett i någon fin spets du har och du är klar. Jag satte vitt papper på baksidan av hela tagen bara för att jag tycker de ser snyggare ut men det är ju inget som man direkt ser. 


Hoppas att ni blev lite inspirerade och lycka till med era tags

DT/ Johanna



1 kommentar: