söndag 12 april 2015

Gratulationskort med inka gold

Hej igen!
Då var det dags för mig att blogga igen. Jag har åter igen valt att göra ett kort och även denna gång ett gratulationskort. Man kan inte ha för många sådana, och det är alltid någon som fyller år.


I bakgrunden har jag valt en av mina favoritstämplar från Crafty Secrets. Har använt mig av distress ink aged mahogny och vintage photo. Jag har även stansat ut fjädrar som kommer från en stansmall från Studio Calico.


Vidare på mitt kort har jag använt mig av en murstencil. Använde här bara aged mahogny av distressen, men har lyxat till med att dekorera med inka gold copper.


När jag insåg hur kul det var med inka gold, var jag ju bara tvungen att färga om ett av mina metallhörn också, som jag sedan satte i detta hörn.


Vidare med inka gold, här har jag satt lite på två små kartongbitar. Inka gold, är en suverän produkt. Finns i webshopen att köpa lite olika färger.


Slutligen har jag stansat med Spellbinders Labels 18 och Impression Obsessions Greeting set.


Och så här blev slutprodukten! :-)

Tack för mig, 
så bloggar jag om en vecka igen! 

//DT-Irmelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar