måndag 7 mars 2016

Vårkort i grönt

Hej på er!

Johanna heter jag och jag har fått äran att gästa JE scrap i 1 månad.
Alla dem alster som jag kommer att göra, kommer ni se uppe i Stockholm i Solnahallen, där JE kommer att stå med sin butik 15-17 april.

Idag vill jag visa er ett sagoliknande kort i grönt.



Visst är hon söt den lilla älvan i 3d, jag har aldrig jobbat med något sådant förut och ska jag vara ärlig har jag dragit mig för det ;)  ja ska ärligt säga att det var lite pilligt, men så värt det, hon är så söt.  
Charms finns massor av underbara ni kan välja på.
Blommor har kommit in i mängder med och det är tur för mig, jag älskar dem.


Så mitt kort



Papper kommer från heartfelt creation , riktigt ljuvliga och cardstocken kommer från scrapberry.
Mina 2 paket är gjorda i lightlera och jag vet att JE kommer få in det till ett superpris snart.

Nu önskar jag er en riktigt härlig vecka, så ses vi nästa måndag.

Kram Johanna Bergstrand


Material från JE scrap

3D bild - joy

papper från heartfelt creation och cardstock

Blommor

Bling

Lightlera

charms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar