tisdag 29 mars 2016

LO med project life kort

Hejsan! Hoppas att Ni har haft en härlig påsk! Själv har jag varit i Spanien i några dagar.
Det var jättehärligt. Lite varmare än här.  Men nu är det en vanlig tisdag igen och min
bloggdag. Idag tänkte jag visa en LO som jag har gjort av PL-kort.


Korten kommer ifrån  Authentique och serien heter
Classique Pretty.

Finns snart i webshopen.


Som bakgrund använde jag en vit cardstock.
Jag chalkade kanterna med en distress som heter
Spun Sugar.
Alla korten skar jag ner till 9 cm för att dom skulle få plats.

Ramen som kommer ifrån My Mind´s Eye fäste
jag på kuddar för att det inte skulle bli så platt.

Ni har väl sett att webshopen har fått ett nytt utseende och
uppdateras varje dag så glöm inte att kika in.

/DT-Ann-Sofie








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar