onsdag 17 februari 2016

Vänskapskort

Idag har jag valt att göra ett kort med väldigt lite dekorationer på. Anledningen till det är att jag tycker pappret är så himla fint så jag vill visa upp det.



Jag har använt stickles runt om kortet för att få det att glittra lite och vilka som finns i butiken hittar ni här. Sen har jag även valt en lämplig stämpel med en uppmuntrande mening. Fjärilarna är utstansade med en punch.



Fjädrarna är woodwener som kommer in i butiken inom kort som jag bara har färgat med lite olika distresser. Vilka olika färger finns här i butiken att välja mellan. 



Allt finns inte i butiken än men kommer att komma upp inom kort så kicka gärna förbi med jämna mellanrum.

DT/ Johanna



3 kommentarer:

  1. Så fint. Och ett så underbart papper:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint, jag gillad everkligen de fina fjädrarna! är de sånna eller har du målat dom själv?
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är chipboard som jag bara har målat med distresser :)

      Radera