fredag 18 september 2015

Manligt kort

Nu var det dags för min del att göra ett manligt kort, det är mycket svårare tycker jag för min egna del. Att hitta gränsen till att det inte blir för kvinnligt med för mycket blommor och blader, men ändå inte kantigt och tråkigt.
Men Pions mönster papper gjorde det stora jobbet kan man säga! ;) Har rundat hörnen på papperna med en hörn stans, från egna gömmor.
Har i vanlig ordning använt mig av Distress ink pad att skugga kanter med för att få en mjukare övergång från papper till papper.


Har satt på 3st fjädrar istället för blomblad, mycket liknande dessa.
Satte ihop rosor och bär till en liten bukett.
Har även satt på bling och cardstock från butiken.
Sen sitter det på lite annat på kortet som jag hittat i mina egna gömmor.

Önskar er nu en trevlig helg! För det tänkte jag ha, då jag ska på en mara och hämta lite ny inspration och kunskap. Som jag sedan hoppas kunna använda mig av då jag gör nya inlägg här, för att sedan i min tur kunna inspirera vidare till er! ;) Låter bra va!? =)
Ses nästa vecka igen!

Kramizar från Dt-Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar