söndag 27 september 2015

Layout - Gäsp

 Den här söndagen visar jag en layout med min son när han var knappt en månad gammal. Jag har använt mig av ScrapBerry's cardstock som grund, och sedan sprayat lite olika mister i hörnen.

Kortet på min son placerade jag på lite cardstock som jag skrapade med en edge scraper, samt rev ut lite mullberry papper som jag satte bakom cardstocken. I Memory boxen som jag bloggade om för ett tag sedan, följde det med lite blandade dekorationer, bla pratpubblor. Jag tog en till detta kort som jag stämplade dit "gäsp", samt färgade in den lite grann. Runt kortet dekorerade jag sedan med lite blommor, kugghjul och ett utstansat löv.





För att få lite kontrast mot det gröna har jag även målat lite pilar och färgstänk med orange inka gold från mitt egna lager. Men JE har lite andra färger här>>>


Jag stansade sedan ut en massa stjärnor i cardstock som jag sedan stämplade med en stämpel från Darkroom Door. Dessa placerade jag i ena hörnet, med vissa på distanskuddar samt dekorerade de flesta med rhinestones.




Material från JE Scrap och Hobby


//DT-Irmelin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar