söndag 30 augusti 2015

ScrapBerry's - I love cooking

Jag fick två underbara klippark från ScrapBerry's som jag bara blev tvungen att göra ett litet dragspelskort av. Kortet går i främst bruna toner och jag gillar verkligen hur det blev i slutändan. Papprena från ScrapBerry's I love cooking är helt underbara, de har inte än kommit till butiken, men håll utkik! :-)


Till framsidan har jag tagit ett mönstrat papper från I love cooking och över det har jag tagit ett mullberrypapper där jag rivit kanterna på. Tycker det fick en riktigt fin effekt. Och sedan dekorerat med delar från klipparken och lite rosor. 



På denna sida har jag stämplat dit coffee med vintage photo. Det är en av mina favoritdynor från Tim Holtz. Alla papper och klipparksdelar har jag även chalkat med denna dyna i hela detta projekt. 


Här har jag använt mig av en stencil som ger känslan av att man har spillt något på sidan. Tycker det gav en riktigt snygg effekt. 




Och så här ser hela kortet ut utfällt. Tycker jag fick ihop det bra så att det följer en röd tråd genom hela. Med lite andra färgklickar för att bryta ifrån det bruna lite grann. 

Material från JE Scrap & Hobby
ScrapBerry's - Cardstock - Deep Brown
ScrapBerry's - I love cooking - Delicious Dish (klippark)
ScrapBerry's - I love cooking - Menu (klippark)
ScrapBerry's - I love cooking - Cook Book
ScrapBerry's - I love cooking - Ingredients
ScrapBerry's - I love cooking - Housewares
ScrapBerry's - I love cooking - Recipes
Mullberry papper - brun
Distress Ink - Vintage Photo
Rosor
Rhinestones
Mullberry fjäril
Mullberry löv

Kram!

Så ses vi om vecka!

//DT-Irmelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar