tisdag 2 juni 2015

Recept

Så har det blivit dags att visa vad jag har hittat på med mitt dragspelsalbum.


Det första jag tänkte på var att använda det som fotoalbum men sen tänkte jag att det kommer bara att bli liggandes o skräpa någonstans så jag valde att göra ett album för våra bästa kycklingrecept. Vi har nämligen en väldig oreda bland våra recept nu blir det lätt att hitta dom bästa.


Jag dekorerade framsidan med ett band som kommer från butiken. Bandet går runt
hela albumet så det är lätta att knyta ihop. Blomma o bling kommer från mina egna gömmor.



Det sitter ett först ett svart cardstock och sen lila mönstrade papper på varje sida,
pappren kommer från butiken. Jag valde att stansa ut lite dekorationer i svart cardstock
för att det skulle bli så platt som möjligt annars blir det svårt att stänga.


Så här ser hela albumet ut.
/DT-Ann-Sofie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar