onsdag 11 maj 2016

Mor och Dotter - tid

http://jescrapochhobby.se Vad är mer underbart än att umgås med familj eller vänner ? I detta fall har jag och min dotter fått lite tid då bara vi har suttit och pysslat ihop

Vi plockade fram de material vi båda tyckte om och så bestämde vi att vi bara skulle använda oss av det och inte få lägga till nått som vi tyckte kunde passa medan vi gjorde våra kort. Tyvärr glömde vi bort hälften men det var de som gjorde det hela roligare

Då min dotter fick syn på de underbara pappren från ScrapBerry´s var valet inte svårt utan de svåraste var nog att vi skulle välja "några"

Jag gjorde ett kort till min dotter och min dotter gjorde ett till mig, hennes mor ;)




Material
Papper : ScrapBerry´s
Organzaband
Öljetter
Blommor och Blad
Pistiller
3D kuddar

Tills nästa gång vi ses önskar jag er
trevligt scrappande / skapande
/// DT - Lotta Malm
JE Scrap och Hobby

Missa inte erbjudandet som gäller månaden ut på 10 % på hela köpet ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar