söndag 22 maj 2016

Circle Flip Card

Idag tänkte jag visa ett flip-card som jag har gjort. Till denna har jag använt mig av papper från ScrapBerry's och ett annat papper som jag tyvärr inte kommer ihåg tillverkaren till. 


Till cirkeln i mitt flip-card har jag använt mig av tre sorters cardstock. Den mittersta är mer grön än vad fotot visar. Till den översta har jag även stämplat med en stämpel från Darkroom Door och en ros-stämpel från mitt egna förråd.


Till dekorationer har jag stansat ut blommor som jag sedan har färgat in med dylusions ink spray. Jag har även gjort en strut med hjälp av cardstock i två gröna nyanser, som jag dessutom har chalkat med lite distress ink och även stansat ut en fjäder. Slutligen dekorerade jag med lite rhinestones.



Syns om en vecka!

//DT-Irmelin

Material jag har använt:
ScrapBerry's - cardstock - Pistachio, Bright Green, Fresh Green, Orange
ScrapBerry's - I love cooking - Home Speciality
Darkroom Door - Happy Birthday
Rhinestones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar