söndag 13 mars 2016

LO med papper från ScrapBerry's

Hej, 
idag tänkte jag visa en LO. Jag har använt mig av texturepaste med en stencil och dylusions ink spray till bakgrunden. Jag har rivit ut papperremsor av mullberrypapper som jag dekorerat bakgrunden med. Sedan har jag även stansat ut bokstäver och ringar av blå cardstock från ScrapBerry's.


Bakom kortet på layouten har jag använt mig av lite olika mönsterpapper från ScrapBerry's. Både från kollektionen " I love cooking" och "Vintage Circus". Jag har även använt mig av ett glitterpapper från butiken. Kortet har jag även chalkat med Distress Ink.


Slutligen har jag dekorerat med lite blandade blommor. Rosorna och resinblomman kommer från mitt egna förråd och de andra finns att hitta hos JE Scrap och Hobby.


Och så här ser layouten i sin helhet. Hoppas att ni blev inspirerade att göra lite layouts också!


//DT-Irmelin


Material jag har använt mig av:
ScrapBerry's - I Love Cooking - Home Speciality
ScrapBerry's - I Love Cooking - Ingredients
ScrapBerry's - Vintage Circus - Under the big top
Glitterpapper
Mullberrypapper
ScrapBerry's - Cardstock - Pastel Turquoise
ScrapBerry's - Cardstock - Cornflower

Dylusions - Ink Spray - Squeezed Orange
Dylusions - Ink Spray - Tangerine Dream
Distress Ink - Spiced Marmalade

Orange pappersblomma
Vita Lily
Blåa Kalla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar