fredag 4 mars 2016

Ljuslykta

Denna veckan har jag dekorerat en ljuslykta. Hittade den här hemma i mina egna gömmor, men all utsmyckning kommer ifrån butiken. Så vill man låna lite idéer med samma material så kommer de att finnas länkande här nertill i bloggen. ;)





Det innersta lagret som jag klistrat på är ett rosa handgjort papper. Detta finns i shoppen, men ej upplagt med artikelnummer, så maila Eva som har butiken så fixar hon det om ni är intresserade.
Har bara rivit kanterna på pappret, det är väldigt följsamt när man river, så att det blir en "rak" linje.
På sidorna har jag även chalkat lite med distress ink pad.
Ovanpå detta pappret kommer ett fint crèmefärgat spetsband.

De övriga dekorationerna är:
Metalldekoration (den ovala metallramen med flickan på)
Ros och rosenknoppar
Charm
Vitt "skrynkligt" band från märket Scrapberry.
Halvpärlor (Dessa har jag satt på själva spetsbandet runt om, i mitten av själva blomman som finns i mönstret)


Önskar er en fin fin helg! =)
Kram från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar