onsdag 10 februari 2016

Project life

Idag tänket jag visa några Project Life kort som jag har gjort. Verkligen superenkelt och det behöver inte vara anvancerat eller speciellt svårt.



Jag började med enkla rutiga kort, tog en svart penna och gjorde en ram runt alla. Det är inte meningen att det ska vara helt rakt så att det vobblar lite är så det ska vara. 
Sen tog jag några av mina mixed media stämplar och stämplade lite här och var. Att det inte är helt täckt överallt är också en effekt som jag vill ha så det är inget som är fel. Här hittar du dom stämplarna som finns i butiken att välja mellan. Jag valde svart till mitt uppslag och om du tittar här så ser du vilka olika färger på stämpeldynor det finns att välja mellan.





Jag har valt att stämpla lite text på en del eller så kan man skriva själv. Inget är fel och allt är rätt. :)

DT / Johanna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar