fredag 26 februari 2016

Ljuvliga tulpaner från Darkroom door

Ja det är en härlig tid nu, med tanke på alla underbara tulpaner! Älskar dem verkligen.
Och idag, som ni ser, har jag gjort ett kort med tulpaner från Darkroom door. Denna stämpeln och många andra går att förbeställa i butiken!




Alla de enfärgade papperna (lila, svarta och creme´) är vanliga cardstock.
Sen har jag stämplat med stämpeln som heter Photo Stamp - Tulips och sedan färglagt det med distress markers.
Har använt punch och die från mina egna gömmor, men det finna andra dies i butiken med fåglar på om man skulle vilja ha det.
Har även satt på tre stycken vita rosor.
På rosorna och på tulpanerna har jag duttat på lite stickles, färgen/glittret jag använder är Star dust. Det är min egna favorit gör bara ett skimmer av glitter, alltså ingen färg som tar över.

Hoppas att detta inspierade er till något! ;)
Syns snart igen!
Kram från Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar