söndag 6 december 2015

Julkort med papper från Reprint

Då har vi kommit in i december och det börjar bli dags att skicka iväg alla julkort. Här visar jag ett kort som jag har använt mirror card papper som kortbas. Jag har även använt mig av ett fint julpapper från reprint som jag har sprayat med lite PearlEx mist för att få lite mer färgstänk. Efter det tog jag sedan en till bit av mirror card för att få ett passande band över kortet. Detta dekorerade jag med lite rhinestones. Reprint har även ett fint klippark med lite blandade jultags. Från denna klippte jag ut en tag som jag tyckte passade till kortet. Denna chalkade jag kanterna på med lite distress ink. Slutligen dekorerade jag kortet med lite blommor från ScrapBerry's. 




//DT-Irmelin


Material jag har använt hittar ni här:

Papper

Embellishments

Stamppad

Material jag har använt som inte finns på webbshopen än:
PearlEx - 689 - Blue Russet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar