fredag 18 december 2015

Trevlig jul

Detta blir sista blogginlägget för mig för i år. Nästa vecka har vi i dt-teamet fått lite julledigt av vår  dt-Mamma! =) Så det blir till att njuta av julen och umgås med med familjen! =)
Men vi se snart igen,  faktiskt första dagen på 2016!
Så här kommer en liten julhälsning från mig:


Grunden till detta kortet är vanligt cardstock.
Det mönstrade pappret som går i grönt, kommer ifrån ett pappersblock som Joy är tillverkare till.
Sen hittade jag textstämpeln här i mina egna gömmor.
Den läckra stämpeln kommer ifrån  Sheena. Och den har jag färglagt med mina favorit pennor, som är Tim Holtz Distress markers.
Kanske inte syns så väl här på kortet, men på klockorna som är en del av stämpeln, har jag lagt på ett lager med glossy accents. Det är som ett genomskinligt lim som blir glansigt och med 3d-effect när det sen torkat. Använder det en hel del när jag målat något motiv och vill märka ut några små detaljer på motivet. Så enkelt trix, men blir så snyggt!

Nu vill jag önska er en underbar Jul och ett Gott Nytt År!
Ser fram emot ett nytt härligt år, med er och nya utmaningar! =)

Många julkramar från
Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar