tisdag 29 december 2015

Årets sista vecka

Tänk vad ett år går fort, nu är det bara några dagar kvar på 2015.

Sista veckan tänkte vi göra lite tillbakablickar och visa några av dom alster vi har bloggat
under året.

Jag börjar med att visa några kort som jag har gjort enbart med cardstock. Det finns
massor av härliga färger i butiken.









Göra kort i annorlunda former är också väldigt kul.
Här kommer 2 st som jag har gjort.







Några vanliga kort har det också blivit
som dom till mor- och farsdag.






Sist vill jag visa några kort som jag har gjort med stämplar
från Darkroom Door.

När jag visade upp korten blev jag kontaktad av Marit Pedersen
på The Paper Crafting hon ville visa upp korten i sin
tidning. Jätteroligt.

Inlägget kan man läsa HÄR

Så här ser korten ut.



Med det vill jag passa på att önska Er alla ett

GOTT NYTT ÅR!

/DT-Ann-Sofie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar