fredag 14 augusti 2015

Veckans tema: Dies

Jag fortsätter förstås jag med på veckans tema, som är Dies!
Har gjort ett kort som är till ett bröllop. Det går i vitt och gammelrosa. Har använt mig av cardstock, som jag stämplade lite fjärilar på (som jag hade i mina egna gömmor).
Har även gått på med distress ink och skuggat i kanterna på några ställen.


De två kvadratiska diesen med fina kanter på kommer ifrån spellbinders. Den använder jag till mycket! Tycker den är fin att sätta en stämpel på och sen färglägga, i all sin "enkelhet". =)
Sen har vi blomsterkvisten som är från Marianne design.
Fjärilsdiesen är från Joy crafts och brudparet är även dem från Marianne design.
Sen har jag tagit ett spetsband i bakgrunden, där jag satt ett organza band ovanpå och sen även gjort en liten rosett av det! Under rosetten pryder en liten silverfärgad kyrka.
Har även fått till en liten brudbukett med rosor och även en vit kalla.

Ser fram emot att se er om en vecka igen! ;)
/Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar