måndag 24 augusti 2015

DT mammabloggar

Nu äntligen bloggar DT-mamma. Bättre sent än aldrig heter det ju....
Jag och min dator har inte varit så bra vänner när det gäller bloggande....
Skam den som ger sig....

Jag har altrat en väckarklocka i annorlunda stil...
Jag har använt mig av material från ScrapBerrys.

Urtavlan har jag färglagt med Vivas Inka gold violett och visarna har fått färg med Vivas metallic färg. 


Handtaget lindade jag in i ett rosa band. Dekorerade med akrylblommor 
 blommor av mullberrypapper och fåglar i Resin.

På vänster sida av urtavlan dekorerade jag med olika blommor och droppar i akryl.
Den lilla fjärilen kommer från en egen liten gömma. 
På höger sida satte jag blommor i Recin.





Önskar er alla en härlig pyssel vecka 
Kram DT mamma / Eva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar