måndag 31 augusti 2015

Perfect Day

Nu är det Måndag igen och en ny vecka har börjat. 
Vi går in i September och en ny månad av bloggande. 
Och DT - mamma avslutar Augusti men en PERFECT DAY...


En liten söt humle kille fick vara inspiration till mitt kort
jag har gjort stommen av 2 olika Pearl cardstock från ScrapBerrys.
Pearl light Brown och Pearl Beige. Humlan är färglagd med
Copic pennor. 


Blommorna jag dekorerat med är Gardenia yellow Cream,
Cherry blossom Peach Cream och vit lilja. 
Jag har också använt en acrylic petals pick Gold och 
Skeleton löv 2 Color Brown. 

En liten epoxy stickers från French Journey collection 
"PERFECT DAY". Crispy dekorationen kommer från min 
egna lilla gömma. 
Så här blev resultatet.....

Hoppas ni alla får en PERFECT day...
Kramiz / DT - mamma 

1 kommentar:

  1. Så vackert härligt höstigt kort.
    Gillar mycket.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera