fredag 1 juli 2016

Min första Art journal

Så då har jag provat på det med, art journal! =) Finns så otroligt mycket att lära sig inom scrapbookng, så jösses.
Gillar ju inte och bli kladdig, så jag har inte varit så interesserad av att ens pröva detta. :P
Envisa jag, för det var jätte kul. Hm precis som det var med lollipopen. Får nog skämmas, man måste ju prova innan man tror en massa.
Så här blev mitt resultat:


Har även gått utanför mina ramar angående färgen med! Kul att jag kan få användning av mina starkare färger till något med. =)

Materialet till min art journal:
Akvarellpapper
Dylusions spray
Stämplar: Darkroom door -Friendship flowers och -Paint splats. (Dessa går att förbeställa i butiken)
Dies
Stenciler

Lycka till om ni blir sugna på att prova på detta.
Kramar Dt-Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar