onsdag 6 juli 2016

Blått är flott

Hej på er!

Regnet öser ner, så idag är det fritt fram att pyssla - helt utan dåligt samvete hehehe.
Idag vill jag inspirera er med ett blått kort.




Härliga blommor och swirls - en die från marianne design som jag uppskattar mer och mer.
pappren kommer från scrapberrys- ett block som heter holiday romance, så läckert.



I molnen har jag stämplat med stämplar från Sheena Douglass, egentligen är det nog dem vackra orchideerna man tänker på i första hand, men det följer även med härliga textstämplar som är mycket användbara.  Jag färgade in stämplarna med olika färger - tycker det förhöjer lite.


så mitt kort




Det mesta av matrialet hittar ni hos Jescrap.

Nu önskar jag er en härlig dag.

Många kramar Dt Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar