onsdag 10 juni 2015

Förvaringstips

Jag har inte använt embossing folders så jätte mycket och jag tycker att det kan vara svårt att komma ihåg vad man har. Så tänkte dela med mig av hur jag håller i ordning på mitt.
Först så skar jag ut pappers ark som är ca 10x10 cm och helt enkelt tog ett ark per folder och embossade. Högst upp gjorde jag ett hål som jag satte i en ring så att jag har dom samlade. 



För att lättare kunna se mönstret på varje papper så tog jag en stämpeldyna och bara duttade lite över pappret så att det kom fram.




Ni som har hållt på länge med scrapbooking har säkert sett detta tipset förut men tycker det är så himla bra så kan väl upprepas för alla oss nya :)

Eftersom ringen är lätt att öppna är det lätt att bara lägga till när man utökar sitt förråd.

DT  / Johanna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar