måndag 8 juni 2015

Äntligen måndag!!

Hej hopp i det fina vädret!!!
Idag hade jag tänkt visa några tags som jag har gjort.
Dels av spillbitar av papper men även av ett jätte fint klippark som självklart finns att köpa här på JE Scrap och Hobby!!!

Jag gjorde tre olika storlekar och två teman.


Till den största tagen använde jag denna som grund!! Finns i butiken!!
Lagom stor och stabil som grund.


Valde en bild som jag tyckte passa i färg med de dekorationer jag hade.


Denna blomma är egentligen helt vit men jag färgade kanterna lite med Distress Ink - walnutt stain -



Rosorna knöt jag ihop med lite lila tyll och band ihop med ett tunt lila band, 


Sedan tog jag rester från ett papper som blivit över och klippte till en bit som bakgrund istället för att bara ha kartongen.


Den lite större blomman fäste jag bakom bilden så bara blomman och inte stjälken syntes.


Sedan fäste jag den lilla buketten rosor nere i andra hörnet och till sist satte jag ett litet band i hålet högst upp,


Så här blev alla tre!
Bra att ha ifall man blir bortbjuden lite snabbt nån gång!! 


Hoppas att ni kikar runt i butiken och hittar nåt som faller i smak och testar!! De är lätta snabba och roliga att göra och bara fantasin sätter stop!! 

Ha så kul med pysslandet så hörs och ses vi om en vecka!!

//Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar