söndag 25 september 2016

Recipe Box

Hej,
här kommer mitt sista och det allra sista blogginlägget på denna blogg. Det har varit underbart att få vara DT åt denna butik från början till slut. Har fått underbara utmaningar som fått mig att utvecklas och att våga skapa utanför min comfort-zone. Vill tacka att läsare och vår DT-mamma för den här tiden. Även underbart att få lära känna nya vänner genom mina DT-kollegor.

Idag ska jag visa en låda som jag utgått från denna beskrivning hos Ribbons & Glue. Lådan i sig är enkel, men jag även gjort ett antal småkort inuti den som jag använt en mängd olika småbitar från papper från ScrapBerry's.


Här nedan visar jag bara ett utplock från dessa kort som finns i lådan. Har använt mig främst från serien "I love cooking". Men jag har även använt mig av småbitar från papper jag fick från någon av de allra första DT-paketen. Den som spar han har!





Här nedan följer en liten video som visar alla korten i lådan:



Tack för den här tiden!

//DT-Irmelin

Material
Cardstock
ScrapBerry's - I love cooking
Mönsterpapper
Mullberrypapper
Glitterpapper
Distress Ink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar