onsdag 14 september 2016

Höstkort

Hej på er!
Hösten är på G med stora steg och jag bara älskar det.
Älskar alla färger som blir, man kan tända ljus, krypa upp i soffan med en kopp te och läsa en bra bok, tända brasan och bara mysa. Det är höst för mig och jag ser fram emot det ;)

Idag tänkte jag inspirera er med just  ett höstkort.




För mig är hösten orange - en färg som många har svårt med, men jag verkligen älskar den.
Här har jag satt en mysig text och stansat ut den med en spellbinder. Lät diesen vara kvar och så färgade jag in det vita med distress jag hade 3 olika färger för lite härlig effekt.
Ljuvliga blommor i just orange ;)




Så mitt kort

Jag hoppas ni får en underbar dag och glöm inte bort att Je har en rea på 20 % rabatt pga av att dem ska stänga igen. Tråkigt, men så är livet ibland. Välkomna in och fynda.

Var rädda om er, kramar Johanna Bergstrand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar