torsdag 4 augusti 2016

Nytt kort med Crafter´s companions die

 Jag kan inte få nog av denna underbara dies från Crafter´s Companion och det lär bli flera att inskaffa.
Än så länge har jag inte använt den fullt ut men den gör ett kort så mycket roligare och det finns ju flera dies som jag ännu inte har använt på mina kort som medföljer.













Stämplarna som jag har använt mig av är Heartfelt Creations underbara kollektion med tillhörande dies. Dessa finns så man kan förbeställa hos JE Scrap och Hobby
Blingen samt texterna är från scrapBerry´s papper som jag klippt ut.
För att få upp själva textrutan inne i kortet har jag använt mig av 3D kuddar som jag tycker gör att det hela ser mer levande ut




Jag hoppas kunna ha inspirerat till något och önskar er en fortsatt underbar dag
                                                                                Kram DT - Lotta Malm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar