fredag 9 oktober 2015

Mera jul

Fortsätter i julens tecken. (Lovar att inte ha jultemat näste vecka). ;)
Har använt mig av ett jätte fint klippark som kommer ifrån reprint. Snyggt och lite gammaldags stil.
Till detta kort har jag använt vitt och grått cardstock.
Det vita utstansade som jag använt mig av till detta kortet är från egna gömmor.
Men det fina smycket med en liten bling i änden kommer i från  scrapberry. Bakom det sitter ett band från egna gömmor.
Det vita "trullset" är från en ostduk, som jag hade i mina egna gömmor. Det gör även det utstansade jag limmat fast på kortet..
De trasiga kanterna på pappret är gjort med en edge scraper. Gillar den lilla detaljen som endå gör det lite gammalt och slitet.



Blev visst inte så mycket text denna gång. ;) Men det viktiga är ju innehållet, inte själva långa novollen. ;)
Hoppas ni får en mysig helg! <3
Kramar från Dt-Eva

3 kommentarer: