söndag 4 oktober 2015

LO: Family

Vi är redan inne i oktober nu och jag har roat mig i helgen med att vara på en scrapträff i Piteå. Vad jag har gjort där, visar jag i ett senare inlägg. Idag visar jag istället en layout, där jag använt mig av texturepaste med en trädstencil. Här finns en länk till JE:s strukturpasta>>> samt deras stenciler>>>

Jag tycker om att använda färger i det jag gör, speciellt med olika varianter av mister. Denna gång har jag använt mig av Dylusions Ink Spray. Här finns en länk>>> till alla de olika färger som JE har. Jag har kombinerat både att spraya vanligt med misterna och att stänka färgklickar.

Jag har även valt att dekorera med en resin, som jag även var tvungen att färga in. Och för att färgerna skulle fastna lite bättre, målade jag den först med lite gesso.




Material från JE Scrap och Hobby
Svartvita papper

//DT-Irmelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar