söndag 1 maj 2016

Art Journal: Sweet Precious Little Angel

Hej allihopa,
nu är det länge sedan jag har gjort en Art Journal, så jag tänkte att det var dags för det igen. Jag har använt mig av papper från ScrapBerry's och Heartfelt Creations. Jag har även satt lite mer färg med hjälp av Distress Paint som jag sedan sprayat med vatten. Med hjälp av en embossingpenna har jag även embossat i tre steg med svart och vit embossingpulver lite här och var. För att markera vissa delar har jag målat med svart akrylfärg. Slutligen skvätte jag vit och svart akrylfärg över min art journalpage. Akrylfärgen kommer från mitt egna förråd, men håll utkik på hemsidan, det kommer att finnas att köpa så småningom.




Det var allt från mig denna gång. Syns om en vecka igen!

//DT-Irmelin

Material jag har använt från JE:
Heartfelt Creations - Sweet Lullaby Collections
ScrapBerry's - Mother's Treasure
Distress Paint - Abandoned Coral
Svart/Vitt embossingpulver


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar